עקב המצב הקשה: מעמד התפילה של כלל ילדי ישראל • צפו

אבי יעקב 3 Comment on עקב המצב הקשה: מעמד התפילה של כלל ילדי ישראל • צפו

בעקבות המצב הקשה, מתקיים כעת מעמד תפילה וזעקה של כלל ילדי ישראל בכל תלמודי התורה ברחבי הארץ, בהשתתפות מרנן ורבנן גדולי ישראל. מעמד התפילה יתקיים במתכונת מצומצמת בגלל המצב ויועבר בשידור ישיר לתלמודי התורה ולכל מוסדות החינוך | תיעוד

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    משיח קרוב מתמיד. חייבים משיח עכשיו.

  2. 2

    תארו לעצמכם, אם יתפתח דה-לגיטימציה כנגד חיל המודיעין, עם השמצות של מנהיגים וידוענים המשלהבים ומסיתים את ההמונים כנגד
    חיל המודיעין (חיל מודיעין אמיתי ולא כזה שעושה פדיחות ומאפשר חדירה לצבא מחבלים ועוד אספסוף נלווה עם נערים רכובים על אופניים וזקנים על קביים ששוטפים את ישובי הדרום). ההסתה נעשית פחות או יותר באופן הבא:
    אנשי חיל המודיעין פרזיטים, יושבים במשרדים ממוזגים לא נכנסים מתחת לאלונקה, לא מגיעים להילחם בחזית, לא מקיזים את דמם. סוחטים את המדינה עם תקציבים, ממש מוצצי דם, אגואיסטים שמסדרים לעצמם סידורי עבודה והכשרות מקצועיות על חשבון האזרחים.
    בהמשך נעשות החתמות המוניות של טייסים וחיילי מילואים בהם מצהירים שלא יגיעו לאימונים ולא יניחו לילדיהם להתגייס עד שיוסדר שוויון בנטל ויבוטל חיל המילואים (מלבד איזה כמה עשרות או כמה מאות עילויים שישארו במשרדים הממוזגים שלם ושיתביישו להם). כך מידי יום ויום, המחאה מתלקחת, התקשורת כותשת, המונים יוצאים להפגין ברחובות, חוסמים כבישים וכו'. בתי המשפט ופרקליטים בכירים דנים בכובד ראש וסחורים במכסות ויעדים, חותרים לפירוק חיל המודיעין ולהגעה לשוויון או קרוב לשוויון.
    ומה קורה? חיל המודיעין נחלש, המוטיבציה יורדת. אנשי המודיעין מוסחים מכל המהומה שמתרחשת סביבם ובגללם, יש גם עריקות של אנשי מודיעים שמתנדבים לתפור גופיות ולצחצח את נעלי החיילים הקרביים. בינתיים אין חיל מודיעין שעושה את העבודה כמו שצריך, יש חדירה המונית של אספסוף אכזרי, אין מידע על מצבת כוחות המחבלים, מטרותיהם, שרשרת הפיקוד שמנהלת אותם, מקורות התמיכה, וכו' וכו'. בזמן כאוטי כזה אנשי המודיעין, מובכים מאוד, האחיכם יצאו למלחמה ואתם תשבו במשרדים הממוזגים? נשות ושנות אנשי המודיעין מבשלות ומכינות אוכל לחיילים הקרביים, הרבה מהם מתנצלים שיש להם אחיין או בן דוד או לפחות איזה שכן בשכונה שפעם שירת בחזית. כולם מוחאים כפיים על שינוי המגמה במגזר הפרזיטים – אנשי המודיעין. כולם תולים תקווה שהשוויון בפטל ילך ויתגשם לנגד עינינו…
    זהו משל ראי למה שמתרחש בימים אלה וכמובן בימים שקדמו להם, כנגד אלו שמצילים את עם ישראל, תינוקות של בית רבן המתקיימים ומתחנכים בתת תנאים, עשוקים ונרדפים על ידי השלטונות ופקידי משרד החינוך ומשרד האוצר, בחורי ישיבות הנתונים למשיסה ציבורית, חברתית תקשורתית, אברכים החיים בדוחק נרדפים ונרמסים. עם ישראל התעוררו! הפסיקו לנסר את הענף עליו כולם יושבים, הפסיקו את הרדיפה, תמכו בלומדי התורה!!!